Veelgestelde vragen
Bekijk hier de meest gestelde vragen. Heb je geen antwoord gekregen op je vraag? Neem dan contact met ons op via: info@noyamae.nl.
Bestelling en levering
De levertijd is afhankelijk van uw locatie en de gekozen verzendmethode. U kunt gedetailleerde informatie over de verzendtijden vinden in ons verzendbeleid.
Binnen de Benelux bieden we gratis verzending aan. Voor meer informatie over de verzendkosten verwijzen we u naar ons verzendbeleid.
We begrijpen dat er soms wijzigingen nodig zijn. Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons klantenserviceteam. We zullen ons uiterste best doen om aan uw verzoek te voldoen
Contact
U kunt contact opnemen met ons klantenserviceteam door een e-mail te sturen naar info@noyamae.nl
Ruilen en retourneren
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je bestelling! Bij Noyamae bieden we een retourperiode van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. De meeste artikelen kun je binnen deze termijn retourneren, mits ze in ongebruikte staat zijn en in de originele verpakking zitten.
Let op: Bloemen en planten en kunstboeketten kunnen helaas niet geretourneerd worden. Als een product beschadigd is aangekomen of als er iets mis is gegaan, neem dan direct contact met ons op via info@noyamae.nl. Wij zorgen ervoor dat het probleem snel wordt opgelost!
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Zodra je retourzending is goedgekeurd, verwerken we je terugbetaling binnen 10 werkdagen.